23 Ocak 2014 Perşembe

Şaka gibi 14 yıl...

24 Ocak... Hayatımızın en heyecanlı günü... Zeytin gözlümün dünyaya gözlerini açtığı gün...

Şaka gibi 14 yıl geçmiş... Kucağımda gözlerini bile açamayan minik sıçan yavrusu, zeytin gözlü, fıstık gibi bir genç kız oldu...


Geçen gün arabada giderken bir yerden laf açıldı ve ben kızıma teşekkür etmeye başladım...


Hayatımıza girdiği için teşekkür ettim kızıma...
İyi yürekli olduğu için teşekkür ettim...
Sorumluluklarını bildiği için,
İnsanlara değer verdiği için teşekkür ettim...
Elindekilerin kıymetini bildiği için teşekkür ettim...
Bizim verdiklerimizden çok daha fazlasını aldığı için teşekkür ettim...
Haklarını korumanın dimdik ayakta durarak savaşmak olduğunun farkına vardığı için teşekkür ettim...
İnatçı olduğu için teşekkür ettim...
Hayalleri olduğu için teşekkür ettim...
En önemlisi de benim kızım olduğu için teşekkür ettim...

Doğurduğum çocuk Defne değil de bir başkası da olsaydı tabi ki yine sevecektim; sevecektim de acaba Defne gibi bir çocuk olacak mıydı?

Ve yine şükrettim Tanrı'ya...


Hiç çocuk hayali kurmayan bir kadına, kızını kucağına aldığı anda bambaşka bir aşk yaşattığı için...


Her sene aynı şeyi tekrar edeceğim uğurböceğim...


Hayallerinin peşinden koş,
Dünyayı gez, dolaş,
Hatalar yap, ama lütfen yaptığın hatalardan ders al,
O kocaman yüreğini herkese açarken dikkatli ol, seni üzecek bir sürü insan çıkacak karşına, onlarla baş etmekten hiç vazgeçme...
Hayatında "keşke"lerin olmamasına gayret et, geriye dönüp bakma,
Adımlarını sağlam at,
Başın hep dik olsun...
Her nerede, ne yapmak istiyorsan onu yapmak için mücadele et,
Ve unutma biz senin alacağın her kararın ve yapmak istediklerinin arkasında olacağız...

Doğumgünün kutlu olsun bitanem...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder